رویدادها آرشیو خبر ها
دورهمی آکادمی‌ های یوونتوس در دبی

دورهمی آکادمی‌ های یوونتوس در دبی

 

برای اولین بار در تاریخ یوونتوس، تمام آکادمی‌های این باشگاه در منطقه خاورمیانه گرد هم جمع شدند. این دورهمی که هفته گذشته در دبی برگزار شد، یکی از مهم‌ترین رویدادها برای مجموعه آکادمی‌های یووه بود. چراکه به‌عنوان اولین نشست سالانه آکادمی‌های خاورمیانه با شرکت نمایندگان آکادمی‌های دبی، ابوظبی، رأس‌الخیمه، عربستان سعودی، بحرین، کویت و عمان برگزار شد.

 

در این نشست مسائل مهمی مورد بررسی قرار گرفت که تمرکز اصلی بر روی آغاز فصل جدید آکادمی‌های یوونتوس بود. برنامه‌ریزی برای هر آکادمی، جام جهانی آکادمی‌ها و توسعه آکادمی‌ها در خاورمیانه با حضور بیش از 2700 استعداد جوان این منطقه از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این نشست بود.
منطقه خاورمیانه به دلیل موقعیت جغرافیایی خود سبب شکل‌گیری آرایش متنوع و جذابی از ملیت‌های مختلف شده است. برای مثال در دبی بیش از 50 ملیت مختلف در آکادمی یوونتوس عضویت دارند و جالب‌تر آنکه این تعداد رو به افزایش است.
نمایندگان باشگاه یوونتوس در این دورهمی برگزار شده از آکادمی‌های برتر یعنی آکادمی دبی و آکادمی رأس‌الخیمه نیز دیدار کردند.

 

گفتنی است ین مراسم با نمایش بازی یوونتوس و ناپولی که توسط آکادمی دبی برگزار شد، همراه با صدها هوادار بیانکونری به اتمام رسید.

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: